Inchirieri ospatari, bucatari, cameriste, oameni buni la toate, majordomi, personal curatenie

         In scopul reusitei evenimentelor organizate de companiile gazda si pentru confortul oaspetilor si invitatilor dumneavoastra Adorex HR ofera personal calificat pentru set-up si/sau servire la diverse evenimente: 

- nunti;
- botezuri;
- petreceri private;
- conferinte;
- congrese;
- evenimente de protocol;
- lansari de produse;
- receptii;
- onomastici;
- servicii de catering;
- zile de nastere;
- cocktail-uri;
- coffe brake-uri;

         Tratam cu respect si pasiune, de la inceput pana la final, fiecare eveniment indiferent de complexitatea sa. Adorex HR are la baza o echipa de angajati care promoveaza si implementeaza incontinuu comunicarea si respectul reciproc. Procesul de instruire a noilor si/sau vechilor angajati are loc periodic si ori de cate ori este necesar. Vedem in asta cea mai buna varianta de a satisface cerintele normale ori speciale ale dumneavoastra (clientul nostru) si oaspetilor dumneavoastra. Datorita acestor lucruri echipa noastra ofera o foarte buna adaptabilitate la conditiile impuse de orice eveniment. Servim cu aceeasi calitate chiar daca numarul de invitati este 5 ori 1000 si indiferent ca este nunta, botez, petrecere privata, conferinta, congres, eveniment de protocol, etc.

          Activitatile hoteliere pentru care oferim personal sunt:

- Serviciile de Front Office
- Serviciile de Housekeeping
- Serviciile de Food & Restaurant

          In departamentul de „Front office” este inclusa receptia si ... in mod special si unic modalitatea de intampinare a oaspetilor la intrarea in hotel ori la evenimentele la care sunt invitati. Departamentul „Housekeeping” se ocupa de mentinerea atmosferei primitoare si plina de prospetime datorata curateniei din hoteluri. Nu in ultimul rand, departamentul „Food & Restaurant” reprezinta zona de servire a bauturilor si preparatelor culinare incantatoare.

          Adorex HR are inclus in oferta ospatari, picoli, barmani, bucatari, ajutori de bucatari, cameriste, hostess, personal pentru curatenie, spalatori vase, curatatorii.

Incepand cu anul 2007 am servit si-i servim pe urmatorii clienti: 

- Hotel H.J.;
- Hotel Ramada Nord;
- Hotel Radisson Blue;
- Restaurant Alexander;
- Hotel Caro;
- Marriot;
- Hotel Athene Palace Hilton;
- Hotel Rin Grand Hotel;
- Palatul Stirbei;
- Palatul Snagov;
- Vila Bellagio;
- Club Paradise din statiunea Jupiter;
- Casa Vernescu;
- Ana Rustic;
- Summit-ul Nato din 2008.

          Toate evenimentele la care am participat cu emotie si pasiune au avut un final fericit atat pentru noi cat si pentru gazdele evenimentelor (clientii nostri).

 

Inchirieri ospatari si barmani

         Avem peste 50 de ospatari permanenti si colaboratori cu o bogata experienta in domeniu. Am oferit servicii de inchiriere ospatari, barmani si bucatari pentru presedinti  de stat, oameni de cultura, ambasadori si oameni de afaceri. Am luat parte la numeroase evenimente cu diferite grade de complexitate.

 

Housekeeping & Stewarding

          Nevoia hotelurilor de personal suplimentar ne-a determinat ca, pe langa ospatari, sa completam oferta cu cameriste, hostess, personal pentru curatenie in bucatarie, spalatori vase ori la curatatorie.

 Echipa noastra este alcatuita din:
- spalatori vase;
- debarasatori;
- personal pentru curatenie;
- personal pentru "plonja";

          Puteti opta pentru oricare din necesitatiile dumneavoastra. Adorex HR va poate oferi personal, indiferent ca este vorba de un pachet cu mai multe servicii pentru tot hotelul sau doar pentru un anumit departament din cadrul acestuia.

 

Inchirieri Bucatari

          Adorex HR va pune la dispozitie echipe de bucatari cu experienta in domeniul culinar ce se pot adapta oricarei conditii impuse la eveniment. Adorex HR a fost atenta la nevoia hotelurilor de personal colaborator pentru aceste departamente si de aceea, pe langa ospatari, si-a completat oferta cu bucatari si ajutori de bucatari. Va putem oferi minim 30 de bucatari si peste 20 de ajutori de bucatari.

 

De ce sa ne alegeti pe noi? Pentru ca, la preturi decente, reusim sa oferim:

- Calitate peste medie a personalului d.p.d.v. al moralitatii si pregatirii profesionale;
- Comportament ce dovedeste orientare spre satisfactia tuturor partilor implicate intr-un eveniment;
- Rapiditate, seriozitate, ambitie si disciplina;

 

                 "Traim pentru a va servi si va servim pentru a ne trai!" Acesta este crezul nostru!